Tuesday, 5 September 2017

Executive Optio-Oikeus In The Filippiineillä


Johdon optio-oikeuksien määritelmä Määritelmä Executive-optio-oikeus on sopimus, joka oikeuttaa ostamaan tietyn määrän osakkeita yhtiön varastossa taattuun noteerattuun hintaan, joka on yleensä usean vuoden ajan. Johtajalla ei ole velvollisuutta käyttää tai käyttää vaihtoehtoja, mutta jos hän päättää tehdä niin, yrityksen on noudatettava sopimusta. Jos yhtiön varastossa nousee hinnasta, toimeenpanovirasto voi käyttää optioita ostaa osakkeita lakkohinnalla ja sitten myydä osakkeet markkinahintaan pitäen eron voitona. Valmiit optio-oikeudet Yleisimmät työntekijöiden tai johdon optio-oikeuksien muodot ovat optio-oikeudet, jotka eivät ole oikeutettuja. Nimi viittaa siihen, että optioista saadut voitot eivät ole pitkäaikaisten myyntivoittojen verokantoja. Tyypillisesti toimeenpanovirasto myy osakkeet heti optio-oikeuden käyttämisen jälkeen, usein käteisrahoituksen muodossa. Toimeenpanovirasto ottaa vaihtoehtoja välittäjälleen, joka lainaa toimeenpanovaltaa varojen käyttämiseen. Välittäjä myy sitten osakkeet, palauttaa takaisin lainat ja tallettaa eron toimitusjohtajan tilille. Toimeenpanovirasto välttää haitan nostaa valtakirjahintaan tarvittava raha. Kannustinvaihtoehdot Kannustinjakelumuutokset tai ISO-standardit ovat erityisjärjes - telmä, joka voi saada pääomatuloverot, edellyttäen, että tiettyjä sääntöjä noudatetaan. Toimeenpanovallan on pidettävä vaihtoehtona vähintään yksi vuosi sen myöntämisen jälkeen, ennen kuin heitä käytetään. Kun optioita käytetään, osakkeet on pidettävä vähintään yhden lisävuoden ajan. Tällöin osakkeita voidaan myydä ja kaikki voitot ovat oikeutettuja pitkäaikaisiin myyntivoittoihin. Tämä sisältää voittojen, jotka johtuvat optio-oikeuksien myöntämisajankohdan ja opintopäivän välisestä hinnankorotuksesta. Osakepääoman alentaminen FS-2005-11, helmikuu 2005 Sisäinen tulovirasto julkisti tänään selvitysaloitteen johtajille ja heidän yrityksilleen verojärjestelmä, johon liittyy optio-oikeuksien tai rajoitetun kannan siirto perheen kontrolloiduille yhteisöille. Ilmoitus 2003-47 julisti nämä liiketoimet väärinkäyttäväksi heinäkuussa 2003. Palvelu uskoo, että se ratkaisee oikeudenkäynnin perustelluista syistä ja että seuraamukset hyväksytään. Tehokkaista verohallinnon syistä Palvelu on kuitenkin päättänyt tarjota toimeenpanijoille ja yritysasiakkaille tilaisuuden nopeasti ratkaista verotusasiat ja välttää pitkittyneitä ja kalliita oikeudenkäyntejä. A. Transaction Fundamentals. Tämän selvitysaloitteen kattamat liiketoimet ovat harhaanjohtavasti yksinkertaisia. Tässä on tärkeä osa edustavaa tapahtumaa: Julkinen yritys myöntää epäkelvottomia optio-oikeuksia ylimmälle johdolle. Toimitusjohtaja siirtää optio-oikeudet etuyhteydessä olevalle yritykselle, yleensä perheyritykselle (FLP), jonka hallinnointiperheen omistaa ja hallitsee. Osapuolet tekevät siirron myynnistä ja FLP maksaa optio-oikeuden johtajalle pitkäaikaisen, vakuudettoman velkakirjalainan (enintään 30 vuotta). Pian optio-oikeuksien siirron jälkeen FLP käyttää optio-oikeuksia ja sitten (usein välittömästi) myy osakkeet avoimilla markkinoilla. B. Verotuksellinen tavoite. Optio-oikeuksien käyttäminen toimeenpanijalla yleensä laukaisee verotettavaa korvausta, joka mitataan osakkeiden käyvän markkina-arvon perusteella vähennettynä osakkeiden osuudesta. Siirtäessään vaihtoehtojen etuyhteydessä olevalle yritykselle pitkän aikavälin huomautuksen johdosta yritys pyrkii saavuttamaan kaksi pääasiallista verotustavoitetta: lykätä korvaavan (tavanomaisen) tuloerän kirjaamista siihen saakka, kunnes palkkio maksetaan merkinnässä monta vuotta myöhemmin. Jäädyttää optio-oikeuksien korvausosuus siten, että kaikki kohde-etuutena olevan kannan markkina-arvo vahvistetaan sen jälkeen, kun luovutusta verotetaan etuuskohtelulla pääomatuloverotasolla. Ammattitaitoiset palvelu - ja rahoituslaitokset tukivat aggressiivisesti näitä transaktioita 1990-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa, usein hyödyntäen suhteitaan yhtiön riippumattomana tilintarkastajana, veroneuvojana tai pankkiirinä. C. Selvitys hallintoon liittyvistä asioista. Nämä liiketoimet herättävät tärkeitä kysymyksiä yhtiön hallinnoinnista ja tilintarkastajien riippumattomuudesta. Vaikka tämä ei välttämättä ole yleismaailmallisia käytäntöjä, tässä on muutamia esimerkkejä, joita Palvelu on havainnut näiden liiketoimien tutkimisessa: Payroll Override. Yrityksen työntekijöitä pyydettiin käsittelemään yrityksen palkkajärjestelmää käsin, jotta emoyhtiötä ei annettaisi W-2-lomaketta, joka muuten merkitsisi optio-oikeuksia. Suunnitelmamuutokset. Yhtiöiden hallitus hyväksyy Yhtiön optio-ohjelmaan tehtävän muutoksen, joka mahdollistaa näiden optio-oikeuksien siirron perheohjattuihin yhteisöihin. Yritysten verotuksellisten etuuksien menettäminen. Yhtiö viivästytti monien vuosien ajan verovähennystä sen johdon optio-oikeuksien korvaamisesta, jotta johtajat yrittäisivät lykätä saman tulon sisällyttämistä. Tarjoajien palkkiot. Yritys maksoi avainhenkilön promoottorimaksun ja vaati verovähennystä, mutta ei sisällä pelkästään henkilökohtaista maksua lomakkeessa W-2. Eturistiriidat . Todelliset tai havaitut eturistiriidat voivat esiintyä, kun riippumattomat tilintarkastajat sertifioivat yleisölle yrityksen tilinpäätöksen oikeellisuuden ja eheyden, ja nämä tilintarkastajat neuvovat ylimmän johdon henkilöstöä henkilökohtaisista verotuksellisista kysymyksistään, joita he ovat ottaneet huomioon, samoja johtajia, jotka valvovat suhteita tilintarkastusyhteisö. Palvelu toteaa, että julkisyhteisöjen kirjanpidon valvontalautakunta julkaisi 14.12.2004 etiikan ja riippumattomuuden ehdotuksia, jotka säätelivät tilintarkastajien verotuspalveluja tilintarkastusasiakkaille ja heidän ylimmälle johdolleen. D. Osallistujien sovintoratkaisut. Seuraavassa on yhteenveto selvitysaloitteeseen osallistuvien avainhenkilöiden ja yritysten kanssa: osapuolet. Palvelu rohkaisee johtajaa, FLP: tä ja yritystä osallistumaan selvitysaloitteeseen. Kuitenkin Executive (FLP: n kanssa) voi osallistua yrityksen kanssa tai ilman sitä. Samoin yhtiö voi osallistua toimeenpanovallan kanssa tai ilman sitä, mutta yrityksen osallistuminen yksin edellyttää kaikkien nykyisten ja entisten virkamiesten, johtajien ja työntekijöiden julkistamista, jotka ovat osallistuneet tiedonantoon 2003-47 liittyviin liiketoimiin. Tapahtumien perustelut. Aloitteessa edellytetään, että toimeenpanovirasto tunnustaa 100 optio-oikeutta: tuloutus, kun FLP myi varaston tai jos varastosta ei ole vielä myyty tulonjakoa vuonna 2004. Korvaus kirjataan osakkeiden markkina-arvon päivä, jolloin FLP käytti vaihtoehtoja ja harjoitushinta. Yrityksen, FLP: n tai toimeksiantajan maksamat transaktiokustannukset suunnitelman toteuttamiseksi ja toteuttamiseksi mukaan lukien promoottori, ammatti - ja optio-oikeuksien arviointimaksut ovat sallittuja. Johtajisto ja yhtiö maksavat joka tapauksessa FICA: n verot optio-oikeuksista. Yhtiölle valinnassaan on mahdollista saada korvaus vähennyksestä, joka johtokunnan mukaan sisältää: (i) vuoden, jona toimeksiantaja ilmoittaa tämän aloitteen mukaisesta optio-oikeudesta, (ii) vuoden, jona toimitusjohtaja siirsi optiot FLP: lle, ( iii) vuoden, jolloin optiot toteutetaan, tai (iv) vuonna 2004. Jos yritys osallistuu aloitteeseen, mutta toimeenpanovirasto ei, se maksaa lisäpalkkojen tuloveroa sovelletulla korolla (25-28 prosenttia, riippuen vuosi) avainhenkilöiden optio-oikeuksista. Seuraamuksia. Ellei toimeenpaneva jo aiemmin ilmoittanut ilmoituksesta 2002-2, että toimeenpanovirasto maksaa 10 seuraamuksen lisätuloista, kun optio-oikeuksia ei ole otettu mukaan. Yrityksiä vastaan ​​ei tule rangaistuksia. E. Verotulokset muille kuin osallistujille. Johtajat. Niiden avainhenkilöt (ja niiden jäsenet, jotka eivät osallistu sovintoratkaisuun) saavat ilmoituksen ehdotetusta oikaisusta, lomake 5701, seuraavin muutoksin: Johtajalla on korvaustulot optioiden siirtopäivämäärään FLP: lle. Kun optioita käytetään, toimeenpanovallalla on ylimääräisiä korvauksia, jotka ovat ylittäneet varaston markkina-arvon ylittävän ylijäämän yli (i) korvaukseen sisältyvän määrän siirron aikana ja ii) maksettu hinta. FLP: lle tai toimeenpanijalle ei ole mahdollista vähentää maksettuja transaktiokustannuksia. 20 prosentin täsmälliseen seuraamukseen liittyvä verotus tapahtumasta aiheutuvista veroista. Arvio FICA: n verojen johtajan osuudesta siirrettävissä ja harjoittelussa olevista korvausetuista. Yritykset. Niille yrityksille, jotka eivät osallistu sovintoratkaisuun, arvioitaessa lisämaksuja ja seuraamuksia seuraaviin kysymyksiin otetaan huomioon ehdotettuun oikaisuilmoitukseen, lomake 5701: Arvonlisäveron ennakonpidätys lisäpalkkojen osalta 25: sta 28: een prosenttia optio-oikeuksista siirron ja harjoituksen aikana. Työnantajien ja työntekijöiden FICA-verotuksen arviointi mahdollisista optio-oikeuksista saaduissa tuloissa siirron ja harjoituksen aikana. Myös 10 prosentin rangaistuksen laiminlyöntiä arvioidaan FICA-veron työnantajan osuudella. Arviointi 20 prosentin tarkkuusperusteisesta seuraamuksesta veroista, jotka johtuvat tuloveron pidättämisestä ja työnantajien ja työntekijöiden FICA-verosta. Jos yritys maksoi ja vaati vähittäishyödykkeiden vähennysoikeutta transaktiokustannuksilta ja ei toimittanut W-2-lomaketta maksetuista määristä, vähennettynä vähennystä ja arvioimalla 20 prosentin tarkkuusperusteisen seuraamuksen tuloksena olevasta veron alittavuudesta. 10 prosentin tietojen ilmoittamisen seuraamuksen arvioiminen korvausetuista, joita ei ole ilmoitettu lomakkeella W-2, jättäen vaatimuksen toimittamatta jättämisestä ja toimittavat oikeat lomakkeet W-2. Korvaustulon vähennyksen estäminen vuoteen, joka sisältyy johtajien tuloihin. F. Riitojenratkaisumenettelyt. Verovelvolliset, jotka eivät osallistu tähän selvitysaloitteeseen eivätkä pysty ratkaisemaan kysymyksiään tutkittavaksi, voivat olla kiistanalaisia ​​asioita, joita muutoksenhakupyynnöt käsittelevät. Muutoksenhakukeinot ovat itsenäisesti tarkastelleet kyseisten liiketoimien johdosta (ja FLP: n) esille ottamia ongelmia ja arvioineet mahdollisia riita-asioita. Muutoksenhakukeinot ovat päättäneet, että toimeenpanoviraston ja FLP: n ei pitäisi odottaa olevan epäoikeudenmukaisempi kuin verotus - tai seuraamusasioissa, jotka ovat edullisempia kuin aloitteessa esitetyt ja sen määrittäminen voi olla epäedullisempaa G. Tuntemattomat verovelvolliset. Palvelu uskoo, että monet johtajat eivät ole ilmoittaneet osallistumisestaan ​​liiketoimiin, jotka on julistettu väärinkäyttäjiksi ilmoituksessa 2003-47. Palvelu pyrkii aggressiivisesti harjoittamaan näitä veronmaksajia eri tavoin, mukaan lukien tiedot sijoittajien listoista, jotka on varmistettu ammattimaisten yritysten ja rahoituslaitosten promoottoreiden auditoinneilla, tarvittaessa John Doe Summonsesin käyttö liikkeeseenlaskijoille ja tiedotusasiakirjoille, jotka on julkaistu yritysten verotarkastuksissa. Johtopäätökset 2003-47 liiketoimet. Ilmoitus 2005-19 sisältää yksityiskohtaiset ehdot tämän ratkaisun aloittamiseksi ja löytyvät IRS. govista ja julkaistaan ​​14.3.2005 julkaistussa Internal Revenue Bulletin 2005-11 - raportissa. IR-2005-17. Ylimääräinen toimitusjohtajan optio-oikeuksien ostotarjousExcutive-optio-oikeudet, osakekurssien volatiliteetti ja agenttikustannukset Filippiiniläisessä yrityksessä Yritykset korvaavat johdon toimeenpanevilla optio-ohjelmilla, joiden tarkoituksena on lieventää osakkeenomistajien ja johtajien välisiä eturistiriitoja aiheuttavaa virasto-ongelmaa. Optio-oikeuksien luonteen vuoksi option haltijan arvo nousee, kun kohde-etuuden volatiliteetti nousee. Valitettavasti päätökset, jotka vaikuttavat yrityksen odotettuihin tuleviin kassavirtoihin, ovat edelleen johtajien valvonnassa. Käyttämällä pooloitua pienimmän neliösumman regressiota 30 PHISIX-yrityksen otoksesta vuosilta 1998-2001 havaitsimme, että johtavien optio-ohjelmien läsnäolo vaikuttaa merkittävästi yritysten osakemyynnin volatiliteettiin. Jos sinulla on ongelmia ladattaessa tiedostoa, tarkista ensin, onko sinulla oikea sovellus. Jos ongelmia ilmenee, lue IDEAS-ohjesivu. Huomaa, että nämä tiedostot eivät ole IDEAS-sivustossa. Ole kärsivällinen, koska tiedostot voivat olla suuria. Artikkeli, jonka toimitti Filippiinien kauppakorkeakoulun yliopisto ja Filippiinien taloudellinen yhteiskunta lehdessä Philippine Review of Economics. Vuosi: 40 (2003) Painos (kuukausi): 2 (joulukuu) Sivut: 117-124 Pyydettäessä korjausta, ole hyvä ja mainitse nämä kohteet käsittelemällä: RePEc: phs: fromrn: v: 40: y: 2003: i: 2: s: 117-124. Katso yleisiä tietoja RePEc-materiaalin korjaamisesta. Jos sinulla on tämän artikkelin teknisiä kysymyksiä tai jos haluat korjata sen kirjoittajia, otsikkoa, abstrakteja, bibliografisia tai lataustietoja, ota yhteyttä (Reuben T. Campos) Jos olet kirjoittanut tämän kohteen ja ole vielä rekisteröitynyt RePEc: hen, kehotamme sinua tekemään sen tässä. Näin voit liittää profiilisi tähän kohteeseen. Sen avulla voit myös hyväksyä potentiaaliset viittaukset tähän kohteeseen, jota emme ole varmoja. Jos viittaukset puuttuvat kokonaan, voit lisätä ne käyttämällä tätä lomaketta. Jos täydelliset viitteet viittaavat kohteeseen, joka on RePEc: ssä, mutta järjestelmä ei ole linkittänyt sitä, voit auttaa tätä lomaketta. Jos tiedät puuttuvista aiheista, jotka mainitsevat tämän, voit auttaa luomaan kyseisiä linkkejä lisäämällä asiaankuuluvat viitteet samalla tavoin kuin edellä, jokaiselle viitekohdalle. Jos olet tämän kohteen rekisteröity tekijä, voit myös tarkistaa profiilisi viittaukset - välilehden, koska voi olla joitakin viittauksia, jotka odottavat vahvistusta. Huomaa, että korjaukset voivat kestää muutaman viikon suodattamalla eri RePEc-palveluiden kautta. Lisää palveluita Seuraa sarjoja, lehtiä, tekijöitä ja lisää Uusia papereita sähköpostitse Tilaa uusiin lisäyksiin RePEc: n tekijän rekisteriin Julkiset profiilit taloustieteilijöille Erilaiset taloustieteen ja amp-alojen tutkimustulokset Kuka oli oppilas, joka käyttää RePEc RePEc Biblio Curated artikkeleita amp papereita eri taloustieteellisistä aiheista Lataa paperisi listalle RePEc ja IDEAS EconAcademics Blogin yhteenveto taloustieteellisestä tutkimuksesta Plagiointi Taloustieteiden plagiointityöpaikat Job Market Papereita RePEc työpaperisarja omistettu työmarkkinoille Fantasy League Teeskentele, että olet taloustieteen johtajana osaston palvelut StL Fed Data, tutkimus, apps ja enemmän St. Louis FedExecutive optio-oikeudet, osakekurssien volatiliteetti ja viraston kustannukset: tutkimus Filippiinien asettaminen University of Filippiinien Executive-optio-ohjelmat ovat käyttäneet yritykset kompensoida johdon lieventää välittäjäongelmia, jotka johtuvat osakkeen eturistiriidoista haltijat ja johtajat. Optio-oikeuksien luonteen vuoksi option haltijan arvo nousee, kun kohde-etuuden volatiliteetti nousee. Valitettavasti päätökset, jotka vaikuttavat yrityksen odotettuihin tuleviin kassavirtoihin, ovat edelleen johtajien valvonnassa. Tutkimme 30 PHISIX-yritystä vuosilta 1998-2001, ja käyttämällä yhdistettyä pienimmän neliösumman regressiota, havaitsemme, että ylimmän johdon optio-ohjelmien olemassaolo vaikuttaa merkittävästi yritysten osakemyynnin volatiliteettiin. Avainsanat: Executive Stock Options, Management Compensation JEL-luokitus: M52 Ehdotettu viite: Ehdotettu Citation Ang, Clifford S. ja Borja, Daniel Vincent, Executive Stock Options, Stock Price Volatility ja viraston kustannukset: tutkimus Filippiinien asettaminen. Saatavilla SSRN: ssä: ssrnabstract933209 Compass Lexecon (email)

No comments:

Post a Comment